אסטרטגיית מיתוג

לא משנה מה תחום העיסוק שלכם, בוודאי כבר גיליתם, שהעיסוק בשיווק הוא הכרחי.
עסקים גדולים כקטנים משקיעים לא מעט בשיווק הפעילות, השירותים והמוצאים המוצעים על ידם. בלי להשקיע בשיווק, קשה מאוד למשוך לקוחות ולקיים מחזור עסקים שיקיים את העסק.

איך עושים את זה? כנראה שההתחלה עוברת דרך תהליך מיתוג איכותי, המאפשרת לקבוע אסטרטגיית שיווק ומסרים להעביר ללקוחות פוטנציאליים. אחרי תהליך המיתוג, ניתן לפרוש זרועות שיווקיות ממוקדות, שיהוו שליחים אמינים ויפיצו את הבשורה. שיווק ללא מיתוג, יהיה יעיל פחות.

מהי, אם כן, אסטרטגיית מיתוג, ומי יכול לעזור לכם לקבוע אותה?

אסטרטגיית מיתוג – לקבוע את המסלול לפני שמתחילים ללכת

מי שעוסק במיתוג, ממש חי ונושם אותו, יודע שמיתוג זה יותר מלבחור לוגו יפה. מלאכת המיתוג, שבעינינו היא לא פחות מאמנות, עוסקת בקביעת מסרים שיווקיים, ויזואליים (במראה) ווורבליים (במלל), שיתרמו לעניין שיוצר העסק בין לקוחותיו ולכמות העבודה והפניות שהוא מקבל.

תהליך המיתוג עניינו בקביעת מראה גראפי, קוהרנטי (עקיב), אחיד, שיווקי ומזמין לכל החומרים השיווקיים של החברה (וזה יכול לכלול לוגו, חתימות במייל, חומרים שיווקיים באינטרנט או בדפוס, אתר אינטרנט, אריזות מוצרים, ואפילו את עיצוב המשרדים). ואם אנחנו מעוניינים בתהליך מיתוג מקצועי ממש – לא נתחיל בעיצוב מחדש של אף אחד מחומרי החברה לפני שנקבל החלטה אודות אסטרטגיית המיתוג והמסרים שאנחנו מעוניינים להעביר באמצעותו.

צעיר ורענן? מגניב ומדליק? הייטקי, אמין ורציני? מי אתה??

אסטרטגיית המיתוג עוסקת בזיהוי מקצועי ומדוייק של קולו של העסק שלכם, או במילים אחרות – מהו המסר השיווקי, מהי התדמית, שאותה חשוב שהעסק שלכם ישדר?

כל עסק מציע מוצרים או שירותים מסויימים לקהל לקוחות מוכר וידוע. כל עסק, מעוניין להעביר מסרים מסויימים שמתאימים לתחום העיסוק שלו ולפילוח הלקוחות שלו, על מנת ליצור מוניטין איכותי בקרב לקוחות פוטנציאליים.

לאחר זיהוי מדוייק של המסרים השיווקיים, ה"שורה התחתונה" שאותה חשוב לנו להעביר ממש במבט הראשוני ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי, ננסה למצוא דרכים לבטא מסרים אלה בדרך ויזואלית, באמצעות צבעוניות, סמלים, ו/או סלוגן מנצחים.

תחקיר מקצועי ורציני, הבנה עמוקה של כוחות השוק ומאפייני קהל היעד ויכולת גבוהה להפוך מילה לאלמנט ויזואלי, יסייעו בתהליך קביעת אסטרטגיית המיתוג שלכם, על מנת להעביר מסר ברור ושיווקי, מסר שעובד.

אחידות, אחידות, אחידות

קביעת אסטרטגיית מיתוג הינה חלק חשוב מהדרך, אולם היא בהחלט לא כל הדרך. לאחר קביעת אסטרטגיית מיתוג לעסק שלכם חשוב לאפשר לאנשי מקצוע להכיל תהליך מיתוג על החומרים השיווקיים של העסק. יצירת קו שיווקי – מיתוגי אחיד בין כל מוצרי החברה תבטא עוד רעיון חשוב כלפי הלקוחות הפוטנציאליים – את יציבות החברה והיותו ראוי לאמון.

תנו למקצוענים לעזור לכם

קביעת אסטרטגיית מיתוג ולאחריה מיתוג חומרי החברה בהתאם לאסטרטגיית המיתוג שנקבעה הינה עבודת אמנות, הדורשת ידע נרחב וממוקד הן בעולם השיווק והן בהיבטים האסתטיים והגראפיים של עבודת המיתוג. לכן, חשוב שתעבדו עם מקצוענים, כאלה שיש להם הרבה ניסיון בעבודות מיתוג מוצלחות, שמבטיחים לכם ללוות אתכם לאורך כל הדרך ויודעים "לספק את הסחורה".

סטודיו SegevDesign הינו סטודיו מקצועי המתמחה במיתוג ועיצוב גראפי לעסקים בישראל. פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעה לקביעת אסטרטגיית מיתוג מנצחת שתאפשר לכם להגדיל את מחזורי העסקים שלכם באופן מיידי!

Call Now Button
WhatsApp chat