בידול עסקי

מה זה בכלל בידול עיסקי?
תחזיקו חזק כי אתם הולכים לקבל את הכלי הכי חזק להגברת הביקוש לעסק שלכם – בידול עיסקי!

האם אתם יודעים מה מבדיל את העסק שלכם מהמתחרים?
מיתוג טוב או (בידול) הוא בעצם אנרגיה שממגנטת.
זה לדעת מה ייחודי בעסק שלך, מה יש לך בעסק
(או מה השירות שאתה נותן ללקוחות שלך) שאין למתחרים.

אתה לא צריך את זה. זאת אומרת, אתה לא חייב את זה, אם אתה לא מאמין בשיווק. או אם אתה לא צריך עוד לקוחות או לא מעוניין שיכירו אותך ויזהו מוצרים מבית העסק שלכם במבט ראשון.

לקוחות (ובני אדם באופן כללי) אוהבים לקנות מעסק שיש לו מוצרים ש״מבינים אותם״,
מעסק שיש בו מוצרים או שירותים שמתאימים להם בדיוק.

בתהליך מיתוג חברה חדשה, או בתהליך מיתוג חברה מחדש, אנחנו מזקקים את המסרים השיווקיים ומביאים אותם לידי ביטוי בלוגו, בעיצוב הפלאיירים, החתימה במייל, בעיצוב אתר האינטרנט של החברה, או בקיצור – הופכים את השפה שבה העסק מדבר עם לקוחותיו, זו הויזואלית וגם זו המילולית, לאחידה. המשמעות היא שימוש בפלטת צבעים אחידה, בחירה של אלמנטים ושימוש חוזר בהם, ובחירת שפה ויזואלית – צבעונית שתלווה את העסק בכל תהליך שיווקי או אחר.

ברגע שאתה (כבעל עסק ובכלל) מבין מה יש אצלך שאין לאחרים,
אתה מיד יודע לאיזה לקוחות אתה פונה ולמי המוצר הכי מתאים.
(כך חושב מותג)

כשיודעים למי המוצר מתאים, מדברים אל הלקוח ב״שפה שלו״ בדיוק
והוא או היא מרגישים הכי נוח לקנות דווקא ממך עוד ועוד
המכירה הופכת קלה (תכלס זה נהיה קלי קלות ומתחילים ליהנות למכור)

יודעים מה, תבדקו את מה שאני אומר. יותר נכון תבדקו את עצמכם
ותראו האם אתם מעדיפים לקנות מוצר או לקבל שירות
מבעל עסק שמבין בדיוק (אבל בדיוק) את הצרכים שלכם,
או מעסק מזדמן שיש לו מוצר או שירות כללי או קרוב למה שרציתם?

אז מהו השלב הראשון בכל תהליך מיתוג?
השלב הראשון בתהליך כזה, גם אם בחרתם כבר משרד שימתג את העסק שלכם,
זה לחשוף את הבידול והייחודיות שיש לכם על פני המתחרים (שיטות עבודה מיוחדות, גישה מזווית שונה וכו׳)

ישנם מספר כלים (שאספתי במשך 15 שנה והם נכס לכל בעל עסק)
איך לחשוף את הבידול שלכם בעסק (אני מרחיב על כך בסדנה)
למשל ובקצרה:
– שיטת עבודה ייחודית (האופן המיוחד בו אתה עושה את הדברים)
– סיפור אישי ייחודי (לכל אחד מעל גיל 35 בד״כ יש אחד כזה)
– נסיון רב שנים בתחום מסויים (20 שנה נסיון בהדרכת טיולים באנגליה למשל)

מצאתם את הבידול שלכם, מצויין
מה השלב הבא בלהפוך למותג?

Call Now Button
WhatsApp chat